O współczesnej reklamie słów kilka

pozycjonowanie stron internetowych (1)Obecne czasy cechuje niezwykle silna dynamika rozwoju mediów. Jeszcze kilkanaście lat temu droga, jaka przebywała informacja od źródła do odbiorcy była bardzo długa. Wraz z rozwojem technologicznym droga ta ulegała skróceniu, aż do dziś. Teraz możemy uczestniczyć w różnych wydarzeniach z każdego zakątka świata niemalże na bieżąco. Serwisy społecznościowe, platformy steamingowe i wszechobecny internet powala na przesyłanie wszelkich treści w w czasie rzeczywistym.

Równolegle z rozwojem technologicznym rozwija się branża reklamowa. Specjaliści w branży marketingowej trzymają rękę na pulsie i prześcigają sie coraz to ciekawszych pomysłach na tworzenie kampanii, które przykują uwagę potencjalnych klientów. W efekcie mamy coraz częściej do czynienia z przesytem reklam, a ludzie zaczynają je zupełnie ignorować.

W międzyczasie narodził się tez nowy rodzaj reklamy, nienachalnej, jedynie mającej dawać wrażenie konsumentowi, że nie uległ on wpływowi żadnej reklamy. Obecnie najpopularniejszą formą tego typu promocji jest pozycjonowanie stron internetowych i reklamy remarketingowe. Pozycjonowanie to działania, dzięki którym dana strona pojawia się na wysokich pozycjach pod konkretne frazy kluczowe. Remarketing polega na “przypomnieniu” osobie, która odwiedziła naszą stronę. Remarketing możemy uruchomić w usłudze AdWords, zaś usługi pozycjonujące strony oferują popularne agencje interaktywne.

O reklamach AdWords i pozycjonowaniu przeczytasz więcej tutaj : mapimedia

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s